10 ÎNTREBĂRI STUPIDE

1. Ai căzut? Nu, am văzut un fir de praf și mă gândeam să-l miros.

2. Te-ai lovit rău? Nu, m-am lovit bine.

3. Dormi? Nu, mă pregăteam să mor.

4. Tremuri de frig? Nu, e un dans nou.

5. Ești acasă? Nu, am cărat telefonul fix cu mine în China.

6. Fumezi? Nu, trag să nu se stingă cumva.

7. Știi ceva? Nu, capul meu a fost gol mereu.

8. Te-ai vopsit? Nu, mi se schimbă blana.

9. Te-ai tuns? Nu, îmi crește părul invers.

10. Cauți ceva sub bancă? Nu, vroiam să sap până în China.

Lasă un răspuns

