BECUL

Aveam nevoie de câteva zile libere de la serviciu și îmi tot scremeam creierii cum să-l înduplec pe șef să-mi acorde zilele dorite. Mi-am dat seama că numai făcând pe nebunul o să înțeleagă că nu se poate folosi de serviciile mele. în acea zi am ajuns mai devreme la muncă și m-am agățat de candelabru punându-mi picioarele pe tavan. Imediat secretara mea m-a observat cocoțat acolo sus și m-a întrebat ce fac.

– Ssst! i-am spus. Fac pe nebunul ca să i-au câteva zile libere, mă dau drept bec.

Câteva secunde mai târziu șeful și-a făcut apariția în birou și desigur, m-a întrebat ce fac

– Sunt un bec luminos! am exclamat eu.

– Ai început să delirezi omule! a zis el. Îți dau o săptămână liberă să-ți revii la normal.

Cum a zis asta am și sărit jos și am ieșit din birou. Secretara mea a venit și ea imediat după mine.

– Tu unde crezi că mergi? a întrebat-o șeful.

– Îmi pare rău șefu, dar nu pot să lucrez pe întuneric, a spus ea cu seriozitate.

3 răspunsuri la „BECUL

Lasă un răspuns

