ȘTIRE DE ULTIMĂ ORĂ! FENOMENAL! RUBY ÎȘI GĂSEȘTE GREU SUTIENE !

Din curiozitate, am căutat pe net cele mai citite articole, în speranța că voi afla niște lucruri interesante, știri despre ADEVĂRATELE vedete, ce se mai petrece în lume, etc. etc.

Una din cele mai citite știri de azi este: „Ruby își găsește greu sutiene!” Titlu scris mare, cu roșu, îngroșat, tot tacâmul. M-am uitat două minute ca la extratereștrii. Cine dracu` e Ruby? În ce fel îmi schimbă mie viața faptul că Ruby asta nu are în ce-și îndesa sânii siliconați? Crezând că sunt eu foarte rămas în urmă, am dat un search pe google să mă culturalizez, să aflu cine este „marea artistă” a cărui viață se destramă pentru că nu se fabrică sutiene care să susțină greutatea sânilor ei. Pentru cei care sunt rămași în urmă, la fel ca mine, Ruby este o pițipoancă tatuată, cu vocea lui Roxy Manelista. Ce e adevărat, manelele ei mascate sunt lucrate bine, astfel încât vocea ei pare chiar umană. 🙂

Și așa se duce naibii cultura românilor 😦

6 răspunsuri la „ȘTIRE DE ULTIMĂ ORĂ! FENOMENAL! RUBY ÎȘI GĂSEȘTE GREU SUTIENE !

  1. daca presa se ocupa cu asa „specii” de oameni imi pare rau pentru ea (pentru presa). . .nu de alta dar eu pana in seara asta nu auzisem de aceasta pseudo-vedeta si pun pariu ca pana dimineata o sa ii uit si numele (lucru recomandat pentru toata lumea , parerea mea)

Lasă un răspuns

