Carrefour Online. Incompetență. Nepăsare. Nesimțire

Plătesc online cu cardul de la inventarea PayPal, de la produse de igienă personală până la facturi. Niciodată nu am avut probleme, de niciun fel. Până acum două săptămâni, când am plasat o comandă pe Carefour Supermarket în valoare de 200 lei. Din cauza unei erori de pagină plata nu a fost înregistrată de site, deși ea a fost efectuată de bancă. Așadar, produsele apăreau ca nefiind achitate, deși portofelul meu a devenit mai suplu.

Pot înțelege o eroare de acest gen, tehnologia nu este infailibilă. Nu sunt revoltat din această cauză, sunt revoltat de modul în care Carrefour înțelege să rezolve o problemă creată de ei, sau – mai bine zis – să nu o rezolve.

Am sesizat eroarea imediat după efectuarea plății și am notificat magazinul. Primul apel dintr-un lung șir. Timp de zece zile (26.05-04.06) am trecut printr-o rutină infernală. Fiecare apel telefonic urma același patern: o voce plictisită se interesa de datele comenzii, după care îmi făcea legătura la un alt departament, unde o altă voce, la fe de plictisită, îmi cerea să repet ceea ce spusesem anterior. La sfârșitul micii mele pledoarii, concluzia – comunicată ocazional pe un ton sec, alteori pe un ton iritat – era de fiecare dată: „Transmitem mai departe sesizarea dvs la departamentul de IT și vă vom contacta în cel mai scurt timp.” Așa cum probabil ați ghicit deja, nu am fost niciodată sunat înapoi.

În a zecea zi s-a întâmplat o minune, care nu avea să dureze mult. Spre seară am primit un mail prin care eram notificat că plata a fost înregistrată și comanda îmi va fi livrată în ziua și intervalul orar cerute de mine. Erau două probleme cu acest mail. Prima: ziua aleasă de mine pentru livrare trecuse de cel puțin o săptămână. A doua: nu mai aveam nevoie de jumătate din produsele comandate. Așadar, i-am sunat din nou. Convorbirea nu a fost cu mult diferită de cea descrisă mai sus, cu o singură excepție: a doua zi am fost, într-adevăr, sunat. Tonul discuției s-a schimbat, față de cel cu care mă obișnuisem. Am fost tratat pentru prima oară ca un client. Am stabilit schimbările din comandă și intervalul orar la care aveam să primesc pachetul a doua zi.

Doar că a doua zi nu s-a întâmplat nimic. Și nici în următoarea. Din nou am comunicat datele comenzii unei voci plictisite și am fost din nou asigurat că voi fi sunat. Pe data de 07.06 am fost contactat pentru a fi înștiințat că la ei în sistem comanda apare ca fiind anulată (what?) din cauza unor probleme pe care le au cu acest sistem de plată (you don`t say?). Mi-am permis și eu o întrebare, după două săptămâni se poate spune că eram deja prieteni.

  • De ce nu scoateți această modalitate de plată, până la rezolvarea problemelor?
  • Pentru că nu avem aceste probleme cu toți clienții.

Cred că acest răspuns rezumă toată neimțirea echipei Carrefour și orice comentariu în plus este de prisos.

Astăzi (08.06) mi-a fost returnată suma în cont. Nimeni nu și-a cerut scuze pentru indiferența cu care am fost tratat în tot acest timp, pe banii mei. Singura recunoaștere a greșelii a fost cea descrisă mai sus, de o angajată care – cel mai probabil – nici nu a realizat ce spune.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s